Pro normálního fanouška naprosto běžná, ovšem celkem sledovaná věc. Brankáři v jakékoliv soutěži disponují designem své masky, která je chrání před vystřelenými kotouči. Prostějovský gólman, Ondřej Kocián, si pro prvoligovou sezónu 2014/2015 připravil novinku. Společně s grafiky bylo stvořeno logo a grafika masky populárního „Kociho“. V loňském ročníku, kdy Jestřábi postoupili raketovým způsobem do 1.ligy, doprovázela Ondřeje Kociána čistě bílá maska. Nyní tak nastává, jak pro fanoušky, tak pro něj změna. Bude mít nový „Jestřábí“ designe. Co na něj říkáte? Diskutovat můžete na oficiálním klubovém profilu na sociální síti Facebook. <a href=https://www.facebook.com/lhkjestrabi?ref=hl>ZDE</a>
Josef Ovečka.
Gólmani se v každém týmu mění, stejně jako hráči. I vývoj brankářské výstroje, konkrétně masky, má raketové stoupání. Nejlépe to může hodnotit vedoucí A-týmu Jestřábů Josef Ovečka, který působí ve své funkci již 23 let. „Gólmani jsou takoví specifičtí. Někteří jsou takoví, že si na designu své masky potrpí, dokonce si třeba ji sami navrhují. Jiným je pak úplně jedno co tam mají a třeba Ondra Kocián měl loni celou bílou a jak se mu dařilo,“ říká s úsměvem Josef Ovečka.

I podle něj však klubismus v podobě motivu klubu na masce dodává nejen brankáři, ale i spoluhráčům a fanouškům určité sebevědomí a vnitřní pocit. „Maska kterou nyní Ondra bude mít je taková pestřejší, symbolika klubu je vidět, což je dobré. Myslím však, že nejdůležitější jsou výkonu brankářů, to co mají na masce už není tak důležité. Důležité jsou výsledky, ale samozřejmě musím říci, že to k tomu bezpochyby patří. Ondrovi přeji, ať se mu i v nové masce daří co nejvíce,“ uzavřel vedoucí a kustod v jedné osobě Josef Ovečka.

casino siteleri