„S vítězem a jeho rodinou jsme se sešli na olomouckém letišti, společnými silami jsme připravili balon k letu a následně odstartovali téměř dvouhodinový zážitkový let směrem na Prostějov, kam foukal vítr. Počasí nám přálo, a účastníci letu tak mají krásný zážitek na celý život," uvedl generální sponzor druhé nejvyšší soutěže, World Systems Market, Inc., na svém facebookovém účtu.
Anketa Sympaťák WSM ligy probíhala ve spolupráci společnosti WSM, agentury BPA sport marketing, Českého svazu ledního hokeje, firmy eSports.cz a oficiálního webu českého hokeje hokej.cz.
Vítězem prvního ročníku se stal Matouš Venkrbec, který získal 1 864 hlasů. Krom voucheru na let balonem obdržel také pamětní plaketu a věcný dar od BPA. Na druhém místě skončil českobudějovický mladíček Radek Prokeš a třetí byl havířovský Jan Maruna. Do ankety se zapojilo 7 076 hlasujících.