Jestřábi mají už přes měsíc nového marketingového manažera. Michal Mareš přijal tuto pozici s nadšením a vidinou velké změny. Jak se mu to zatím daří? To se dočtete v dnešním rozhovoru.

Jak se zrodilo tvoje angažmá v Prostějově na pozici marketingového manažera?

„O tuto pozici jsem už dlouho stál. Před lety jsem tu působil jako kustod, takže jsem k tomu tak nějak přičuchl. Postupně jsem o to bojoval, až to dopadlo tak, že jsme se s vedením dohodli. Dobré pro mě bylo, že jsem věděl, do čeho jdu. Navíc byl zájem z obou stran. O to to bylo jednodušší. Hodně mě to nakoplo a potěšilo.“

Jak říkáš, o pozici jsi usiloval už déle. Proč?

„K této pozici už mě to táhlo pár let. Hlavní důvod byl ten, že jsem viděl, že se to dá dělat mnohem lépe. Vždycky mě bavilo dělat něco pro lidi. Navíc mi začalo docházet, že se to dá někam posunout. Za těch deset, dvanáct let, které sem na hokej chodím, jsem každým zápasem viděl něco, co by se dalo zlepšit. No, a to posléze utkvělo v to, že bych marketingového manažera chtěl velmi rád dělat.“

Věděl jsi, co tě v nové funkci čeká?

„Ano. Přesně jsem věděl, do čeho jdu. S vedením jsme si sedli a řešili jsme věci, na kterých se má pracovat. Za co jsem hodně rád je to, že mám velkou důvěru a v něčem i volnou ruku. Je to pak prostě na mně a na moji zodpovědnost. Všechno ale samozřejmě s vedením konzultujeme. Pracuji nejlépe jak umím s danými možnostmi, které tady jsou.“

Řekl bys, co všechno obnáší práce marketingového manažera v prostějovském klubu?

„Je toho celkem dost. (smích) To mě ale baví, jelikož to není stereotypní. V podstatě jde hodně o sponzory, jejich hledání a navazování kontaktů. Řeším celkovou propagaci, jak se budeme prezentovat na různých akcích nebo ve městě na plakátech a billboardech. To vše už máme domluvené. V neposlední řadě řeším sociální sítě, web, rozhovory atd. Domlouvám i různé akce, které budou, jako třeba autogramiády. Hodně se zaměřuji i na zápasové dny, kdy hrajeme doma – obrazovka, hudba a celkový chod …“

Když říkáš, že se toho tady dá hodně změnit, tak jaké jsou tvoje cíle?

„Cíle musí být vždy ty nejvyšší. Těch věcí, které potřebují změnu je strašně moc. Dalo by se říct, že se snažím změnit všechno, aby to mělo nový kabát. Doufám, že to bude vidět. Hodně jsem řešil i nové sponzory, kteří s námi navázali spolupráci. Stále to ale není konec, musím v tom pokračovat. Měnil jsem i veškeré grafické úpravy, aby to mělo takový moderní směr. Toto všechno vede k jednomu cíli, který mě nejvíc žene, a to je, aby sem chodilo co nejvíce lidí, a aby to všechny bavilo.“

Jsi v Prostějově už více než měsíc, tak co se za tu dobu stihlo udělat? Jak bys zhodnotil svoje dosavadní působení?

„Otázka hodnocení je spíš na vedení, jelikož já sám sebe nerad hodnotím. Ale když bych shrnul, co se zatím stihlo, tak to jsou právě noví sponzoři a nějaký základ všem věcem. Museli jsme se také seznámit, jelikož jsme tu skoro všichni noví. Co se týče realizačního týmu, kluků v mužstvu i sponzorů. Novinkou také je, že se natočilo už několik nových reklamních spotů, které se budou vysílat na obrazovce během zápasů.“

Povedlo se ti domluvit spolupráce s prostějovskými firmami, byla to pro tebe priorita?

„Rozhodně to byla priorita. Chtěl jsem přivést místní firmy, jelikož jsem o nich věděl a podle mě by byla škoda je neoslovit. Například firma Koutný je známá po celé České republice a byla by škoda je k týmu nepřivést. Tím tak nějak začínám. Prostějov je sice malý, ale těch kvalitních produktů má hodně. Firmy jako Koju, Barenuts, nebo Mayday Barber Shop i Koutný jsou moderním směrem, který by měl oslovit i mladé lidi, kteří sem přijdou. Jde mi o to, aby to toho, kdo sem přijde, oslovilo. Těm lidem by to mělo něco říct, je to v podstatě takový hmatatelný produkt nebo služba.“

Na sociálních sítích se objevil slogan #srdcemzaprostejov. Co bys nám k němu řekl?

„Přemýšlel jsem nad tím, jak to oživit. Něco se tu v minulosti už objevilo a já jsem to trochu upravil. Chtěl jsem něco, co by Prostějov jako klub a fanoušky propojilo. Jsme tu tak nějak jedna velká rodina, proto "srdcemzaprostejov". Chtěl jsem, abychom po té špatné době drželi pospolu. Do příštího roku bych ten hashtag chtěl použít i na nějaké věci, které by se mohly začít rozjíždět.“

Hráči zatím nastupují na přípravu ve starých dresech, ale už by měly být hotové i nové. Prozradíš, jak by měly vypadat?

„Zrovna dnes mají nové dresy přijít (rozhovor probíhal v úterý 17. srpna – pozn.red). Nastíním jen to, že budou podobné, ale bude tam jedna velká změna. Na to se mohou fanoušci těšit.“

Budou dresy představeny dopředu, nebo je lidé uvidí až během ligových zápasů?

„Dresy budou představeny začátkem příštího týdne a doufáme, že se fanouškům budou líbit.“

Jaké novinky ještě čekají prostějovské fanoušky?

„Jedna velká novinka čeká na fanoušky už zítra (v pondělí). Dále pak různé akce, které plánujeme na celý rok. Co se týká stadionu, tak velké plus bude konečně výměna sedaček. Pro ty, kteří chodí s rodinami to bude komfortnější, a navíc to bude i hezky vypadat. Poté jsou tu ještě další věci, ale ty zatím nechci prozrazovat. Všechno se každopádně časem dozví. “

casino siteleri