"Jsem moc rád, že dochází k takovému posílení marketingového týmu. Paní Schmidtová i pan Schmidt jsou velice kreativní a komunikativní lidé. Věřím, že svojí zkušeností a pracovitostí přispějí v této oblasti k dalšímu růstu. Práci si více rozložíme a na projektech budeme pracovat jako tým," říká na adresu dvou nových tváří Michal Mareš.
Schmidtovi nejsou úplně novými tvářemi v propojení s klubem. Před dvěma roky se chopili budování zcela nového fanshopu a výrazně jej oživili. Nyní přišla nabídka posunout tuto spolupráci ještě dále.
"Mým cílem bude výraznější zaměření na realizace prezentačních a dobročinných akcí s propojením značky k širší veřejnosti. Budu mít na starosti o pořádání soutěží o ceny s partnery klubu pro fanoušky na stadionu i mimo něj," upřesnila svoji pozici nová posila Simona Schmidtová.
Obchodní část marketingu povede Martin Schmidt, který bude mít na starost především komunikaci s partnery.
"Na starost budu mít užší propojení mezi klubem, partnery a sponzory při neformálních setkáních. Společně budeme pořádat tematické prezentace a akce s výraznějším zviditelněním firem v regionu," prozradil.