Průběžně se budu snažit v rámci tohoto okénka adresně reagovat na co nejvíce dotazů, dle počtu a vytíženosti.
Aktuálně se vrátím k pár vyřčeným dotazům:
Dotazy na rozšíření marketingového týmu
Vedení LHK vzhledem k nové vizi celkové prezentace klubu LHK a náročnosti úkonů s tím spojených, se rozhodlo pro rozšíření marketingového týmu. Oslovení paní Schmidtové a pana Schmidta bylo prioritou vzhledem k již fungujícímu propojení v rámci fanshopu a nezávislé prezentace u fanoušků. Jejich zkušenosti v oblasti marketingu a obchodu jsou více jak dvacetileté. Jsem rád, že jsme se dohodli na spolupráci a věřím, že již brzy zaregistrujete posun i v této oblasti našeho klubu.
Dotazy ohledně cen a formu prodeje vstupenek
Aktuálně analyzujeme možnosti změn. Věřte, že není jednoduché nastavit funkčně vyhovující koncept pro všechny. Záležet bude i na vás fanoušcích, zda se provedené změny pozitivně odrazí v návštěvnostech na stadionu, o co nám všem jde nejvíce.
Dotazy ohledně nabídky občerstvení během utkání
Aktuálně analyzujeme možnosti změn i v této oblasti. Probíhají jednání ohledně možností rozšíření sortimentní nabídky. Vše záleží na kapacitách stávajících provozovatelů i možností přidání stánkového prodeje. Narážíme zde však na omezení hygienických a požárních norem. I tak věřím že i zde se nám podaří najít řešení a zkvalitnit nabídku občerstvení.
Děkuji za pozornost a rád se v dalším okénku veřejně vyjádřím k zaslaným adresním dotazům, připomínkám nebo nápadům na okenko@lhkjestrabi.cz .
Jaroslav Luňák