Přátelé a fanoušci hokejového klubu LHK JESTŘÁBI PROSTĚJOV, v rámci zvýšení povědomí o dění v našem hokejovém klubu, dnešním dnem otevírám okénko pro dotazy, na které vám rád osobně odpovím. V případě zájmu o zodpovězení informací ohledně dění kolem našeho klubu, zašlete dotaz na okenko@lhkjestrabi.cz .

Průběžně se budu snažit v rámci tohoto okénka adresně reagovat na co nejvíce dotazů, dle počtu a vytíženosti.

Aktuálně se vrátím k pár vyřčeným dotazům:

Dotazy na rozšíření marketingového týmu

Vedení LHK vzhledem k nové vizi celkové prezentace klubu LHK a náročnosti úkonů s tím spojených, se rozhodlo pro rozšíření marketingového týmu. Oslovení paní Schmidtové a pana Schmidta bylo prioritou vzhledem k již fungujícímu propojení v rámci fanshopu a nezávislé prezentace u fanoušků. Jejich zkušenosti v oblasti marketingu a obchodu jsou více jak dvacetileté. Jsem rád, že jsme se dohodli na spolupráci a věřím, že již brzy zaregistrujete posun i v této oblasti našeho klubu.

Dotazy ohledně cen a formu prodeje vstupenek

Aktuálně analyzujeme možnosti změn. Věřte, že není jednoduché nastavit funkčně vyhovující koncept pro všechny. Záležet bude i na vás fanoušcích, zda se provedené změny pozitivně odrazí v návštěvnostech na stadionu, o co nám všem jde nejvíce.

Dotazy ohledně nabídky občerstvení během utkání

Aktuálně analyzujeme možnosti změn i v této oblasti. Probíhají jednání ohledně možností rozšíření sortimentní nabídky. Vše záleží na kapacitách stávajících provozovatelů i možností přidání stánkového prodeje. Narážíme zde však na omezení hygienických a požárních norem. I tak věřím že i zde se nám podaří najít řešení a zkvalitnit nabídku občerstvení.

Děkuji za pozornost a rád se v dalším okénku veřejně vyjádřím k zaslaným adresním dotazům, připomínkám nebo nápadům na okenko@lhkjestrabi.cz .

Jaroslav Luňák


casino siteleri