Opravdu se mění jenom jméno?
V podstatě je to tak: nový název, nové logo, podobné barvy, ale i nadále stejné produkty a silné zázemí skupiny Tipsport. Této „kosmetické“ změny využijeme na podzim i k drobným úpravám v nabídce tak, aby byla přehlednější. Změní se také některé termíny a jména, na která jste byli po léta zvyklí. Například bude přejmenovaná soutěž Korunkář měsíce, dojde k přejmenování názvu věrnostního klubu – ovšem pro klienty to neznamená žádnou změnu. Chceme zdůraznit, že se nezmění nic na tom, co tyto názvy označují, jakým způsobem fungují. Pro příklad, třeba vaše karta Korunka klubu s vaším číslem platí dál. A na herní body a káčka sahat nebudeme! Máčka u nás nečekejte :).
Ani na poli ostatních produktů nečekejte velké změny. Papírové stírací losy zůstávají v prodeji vždy několik let, takže značka Korunka bude na pultech k vidění ještě dlouho. Všechny losy, jejich cena, pravidla a výše výher platí a budou platit i nadále beze změny přesně podle herního plánu. Nové losy už budeme vydávat pod značkou Maxa.
Proč měníme název?
Značka Korunka vznikla v roce 1997. Název odrážel povahu tehdejších loterijních her i jejich nižší cenu, dobře umocňoval tradiční představu o loteriích. Zároveň byla Korunka poměrně izolovaná do světa poboček sázkových společností, nebyla tolik vidět ve veřejném prostoru v reklamních aktivitách nebo ve formě sponzorství sportovních či kulturních událostí. To se ale dnes zásadním způsobem mění.
Proč právě Maxa?
Maxa vyjadřuje všechno velké. Velkou ambici, velké sny, velkou zábavu, velké štěstí. velké výhry. V posledních letech jsme pořádně rozšířili nabídku, dnes se u nás hraje o výhry ve výši až 50 milionů. Papírové stírací losy se rozšířily o prémiové tituly, na kterých můžete vyhrát také až 50 milionů. Korunka uvedla během minulého roku online stírací losy a technické hry a další moderní novinky vám udělají radost už v příštích měsících a letech. To je po čtvrtstoletí, kdy Korunka představovala jen číselnou loterii, naprosto zásadní změna. A právě název Maxa lépe odráží moderní podobu a rozsah aktuální a budoucí nabídky loterijní společnosti.
Slovo „maxa“ splňuje to, co současný brand potřebuje. Je to název současný, krátký, jasný, snadno se vyslovuje a je lehce zapamatovatelný. Čte se tak, jak se píše. „Chtěli jsme být moderní, ale ne laciní, a od počátku jsme si zakázali přímý import z angličtiny nebo z jiných jazyků. Samotné slovo v textu je jednoduché, snadno čitelné, ale zároveň díky písmenu x přitahuje pozornost,“ doplňuje ředitel loterie Filip Bocek.
A nový název nám udělal radost i v ryze praktické věci, protože nový web má českou národní doménu: maxa.cz.
Proč právě teď?
Loterie Maxa se formálně veřejnosti představí za několik měsíců. „Nový název i logo odhalujeme už teď, abychom stávajícím klientům dali dostatek času, aby přechod z Korunky na Maxu zaregistrovali s předstihem. Dalším důvodem je zahájení sponzoringové spolupráce s druhou nejvyšší hokejovou soutěží, v jejímž rámci se Maxa stává titulárním partnerem, což je ideální příležitost pro komunikaci nové značky. Partnerství pochopitelně odráží i novou grafickou identitu ligy, což má velký dopad na všechny týmy. I tady bylo zapotřebí podklady připravit tak, abychom našim partnerům dali dostatečný časový prostor k výrobě a přípravě všeho potřebného před startem nadcházející sezóny,“ říká ředitel loterie Filip Bocek, a dodává: „I to je důvod proč novou značku odhalujeme už nyní. Je totiž možné, že se jméno soutěže nebo partnera v nadcházejících dnech či týdnech objeví v médiích, a my jsme chtěli být těmi, kdo to našim zákazníkům řekne jako první.“
Maxa liga bude mít vlastní logotyp a díky spojení s populárním sportem se nové značce oblíbené loterie dostane pořádného zviditelnění u relevantního publika. Je to první dlouhodobé sponzorství, do kterého se loterie pouští.
Věříme, že se vám nový název bude líbit a brzo se s ním sžijete. Přejeme vám, aby se vám na podzim s Maxou dobře hrálo a aby vám přinesla maximální radost i výhry!