Jaroslav Luňák v rozhovoru otevřeně zhodnotil uplynulou sezónu jako sportovní neúspěch, který vyvrcholil sestupem do 2. ligy. Zdůraznil klíčová ponaučení, zejména nutnost spolupráce s kvalitními a odpovědnými trenéry, kteří dokážou tým dobře připravit a vést.

Jak hodnotíte uplynulou sezónu z pohledu vedení klubu?
Uplynulou sezónu nelze hodnotit jinak než jako velké zklamání, které vyústilo v nejhorší možný sportovní výsledek – sestup do 2. ligy.

Co jste si jako vedení z této sezóny odnesli jako největší ponaučení?
Zásadním ponaučením je potřeba angažovat kvalitní a zodpovědné trenéry, kteří dokážou zvládnout tým složený z individualit a zároveň jej důkladně připravit na sezónu. To se bohužel v uplynulém ročníku nepodařilo.

Jak probíhají jednání s hlavními partnery klubu?
Naším dlouhodobým a klíčovým partnerem je Statutární město Prostějov. Jsme velmi rádi, že přístup města zůstává seriózní a že oceňuje více než dvanáctiletou práci klubu. I v nadcházející sezóně budeme na této spolupráci stavět.

Jaké jsou hlavní cíle klubu pro příští sezónu – sportovní i organizační?
V oblasti organizace dojde ke změnám v realizačním týmu, které klub představí v nejbližších dnech. Již nyní však můžeme oznámit, že v klubu končí marketingový manažer Michal Mareš a kustod Daniel Karbula.

Kdo bude za tyto změny zodpovědný?
Za organizační stránku bude nově odpovídat Martin Schmidt, za sportovní úsek pak Miloš Říha.

Jakou roli má hlavní trenér v klubové struktuře a kdo skládá tým?
Miloš Říha u nás zastává pozici sportovního manažera a zároveň hlavního trenéra. Skládání týmu pro nadcházející sezónu je plně v jeho kompetenci.

Je už kádr na novou sezónu připraven? A jak bude vypadat tréninkový režim ve 2. lize?
Kádr je téměř kompletní a brzy začneme hráče představovat veřejnosti. V týmu se objeví několik velmi zajímavých jmen. Co se týče režimu, i ve 2. lize budeme fungovat na profesionální úrovni – hráči budou klubem placeni a tréninky proběhnou pětkrát týdně a více.

Jaká je vize dalšího sportovního rozvoje klubu?
Po neúspěšné sezóně je naším jednoznačným cílem návrat k úspěchu. Uděláme maximum pro to, aby byla nadcházející sezóna vydařená – výsledky zhodnotíme na konci dubna příštího roku.

Jak vnímáte konkurenci ostatních klubů?
Druhou ligu zatím nemáme detailně zmapovanou, ale očekáváme silnou konkurenci a velkou chuť týmů uspět. Díky tomu, že se jedná převážně o regionální kluby, věříme v atraktivní zápasy a skvělou diváckou atmosféru.

Jak hodnotíte práci marketingového týmu v minulé sezóně?
Marketing se každým rokem zlepšuje. I když je před námi ještě hodně práce, věříme, že i v této oblasti bude příští sezóna posunem vpřed.

Připravujete nové projekty nebo kampaně pro fanoušky?
Ano, marketingový tým připravuje nové projekty, jejichž cílem je posílit vztah s fanoušky, zvýšit jejich zapojení a nabídnout jim nové zážitky spojené s klubem.

Více již brzy.